Atskats uz pasākumu "Atrodi sevi Sarkandaugavā"
Bērnu un jauniešu centrā „Laimīte” 1. aprīlī ar komandu apbalvošanu, piedzīvoto iespaidu izdzīvošanu un kopīgu zupas ēšanu sekmīgi noslēdzies Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamenta Sabiedrības integrācijas programmas ietvaros finansētais projekts „Atrodi sevi Sarkandaugavā!”.
Projekta mērķis bija interaktīva pasākuma veidā veicināt Sarkandaugavas iedzīvotāju lokālpatriotismu un piederības sajūtu, kas veiksmīgi izdevās. Iedzīvotājiem bija iespēja ieraudzīt savu apkaimi citā skatījumā, nekā to redz ikdienā.
Pasākums tika organizēts kā orientēšanās un izklaides viedspēle, kurā dalībniekiem bija jāizmanto viedtālrunis un aplikācija WhatsApp. Viedspēle ietvēra 11 dažādus uzdevumus Sarkandaugavas apkaimē, tādejādi dalībniekiem tika dota iespēja pārbaudīt savas zināšanas, erudīciju un izdomu, pieņemot izaicinājumu un sekojot organizatoru norādījumiem uzdevumu izpildē.
Šoreiz aktivitāti izrādīja ne tikai Sarkandaugavas iedzīvotāji, bet arī no tuvākajām apkaimēm - Vecmīlgrāvja, Kundziņsalas, Centra, kā arī no Ziepniekkalna. Pasākumā iesaistījās gan draugu kompānijas, gan ģimenes - jaunākajam dalībniekam 4 gadi, bet vecākajam 62 gadi. Dažas ģimenes piedalījās ar trīs paaudžu dalībniekiem.
Ar šo pasākumu esam iesaistījuši Sarkandaugavas un citu Rīgas apkaimju iedzīvotājus Sarkandaugavas kultūrvides iepazīšanā. Neskatoties uz to, ka viedspēles uzdevumi tika izplānoti latviešu valodā, tas nesagādāja grūtības veiksmīgi izpildīt uzdotos uzdevumus arī citu tautību iedzīvotājiem.
Redzot dalībnieku sajūsmu un dzirdot pozitīvos pateicības vārdus pasākuma noslēgumā, gūts patiess gandarījums un iedvesma šādu viedspēli organizēt arī turpmāk. Dalībnieki bija pārsteigti, cik interesanti interaktīvā veidā tika piedāvāti uzdevumi. Gandrīz visi dalībnieki pirmo reizi piedalījās pasākumā, kurā bija jāizmanto digitālās tehnoloģijas.
Pateicos savām aizrautīgajām kolēģēm Janai Cibiņai un Diānai Bahvalovai, kā arī visiem projektā iesaistītajiem par atsaucību un aktīvu līdzdarbošanos!
Projekta vadītāja
Ilze Spīķe